سيم کارت‌ هايي که در زمان خريد سيم کارت به دليل اعلام نکردن کد ملي مالک آن  قطع شده‌اند نيازي به تعويض سيمکارت ندارند.
غلامرضا داداش‌زاده درباره نحوه فعال‌سازي مجدد سيم‌کارت‌هاي قطع شده گفت: مشترکان همراه اول و ايرانسل مي‌توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان دولت يا نمايندگي‌هاي مجاز فروش سيم کارت اپراتورها، کد ملي خود را اعلام کنند تا بصورت خودکار سيم‌کارت آنها وصل شود.

وي افزود: همچنين مشترکان همراه اول مي‌توانند از تلفن ثابت با سامانه 09129990 تماس گرفته يا کد ملي خود را به شماره 8980، پيامک کنند و مشترکان ايرانسل نيز مي‌توانند از طريق تلفن ثابت با سامانه 09377000000 تماس گرفته يا پس از ارسال عدد 1 به شماره 272، کد ملي خود را اعلام کنند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دبستان فرهنگیان کوهبنان پی سی دانلود استوک مارکت _ مانیتور استوک |لپ تاپ استوک |کیس استوک |قطعات استوک راهنماي محتوا نويسي بیت دانلود - فیلم و سریال لحظه آخر ✈ Moment Akhar استودیو معماری اچ دی ‌‌‌‌‌ ایانیک نیا